Β' τάξη

Θέματα ενδιαφέροντος ειδικά για τα δευτεράκια μας & τις οικογένειές τους.


ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ 
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Β1

Η Μεγάλη Σαρακοστή, η αρχαιότερη από τις μεγάλες νηστείες της Ορθοδοξίας, χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων από δεκάδες έθιμα και παραδόσεις, οι ρίζες των οποίων χάνονται στα βάθη των αιώνων.

Για τον λόγο αυτό η δασκάλα του Β1 κα Κατερίνα Αρβανίτη - Βουτσινά πιστή στις παραδόσεις, θέλησε να μιλήσει στα παιδιά για ένα παλιό ελληνικό έθιμο το οποίο δυστυχώς έχει σχεδόν χαθεί στις μέρες μας. Ασφαλώς μιλάμε για το έθιμο της κυρά Σαρακοστής, το οποίο στην ουσία είναι ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο που είχαν οι παλιοί για να μετρούν τις εβδομάδες από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Πάσχα.

Έτσι, έγινε μια προσπάθεια αναβίωσης του εθίμου με τα παιδιά να ακούνε προσεκτικά τη δασκάλα τους να τους διαβάζει το απόσπασμα που ακολουθεί και έπειτα ζωγράφισαν στο χαρτί την κυρά Σαρακοστή για να στολίσουν την τάξη τους. Τέλος, με τη βοήθεια πρόθυμων μαμάδων και υπό την καθοδήγηση της δασκάλας, όλα τα παιδιά έφτιαξαν με ζυμάρι το ομοίωμα της!

Ο ενθουσιασμός ήταν έκδηλος και οι δημιουργίες όλων των παιδιών εκπληκτικές!!!! 


Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 

Ένα έθιμο που τείνει στις ημέρες μας να εκλείψει είναι αυτό της κυρά - Σαρακοστής. Το έθιμο το συναντούσαμε σε όλο τον ελλαδικό χώρο με διάφορες παραλλαγές. Σε όλες τις περιπτώσεις πάντως χρησιμοποιούνταν ως ιδιότυπο ημερολόγιο που μετρούσε τις εβδομάδες της μεγάλης Σαρακοστής. Η κυρά – Σαρακοστή στις περισσότερες περιοχές ήταν μια χάρτινη ζωγραφιά. Απεικόνιζε μια γυναίκα με σταυρωμένα χέρια λόγω προσευχής, χωρίς στόμα λόγω νηστείας, και με εφτά πόδια που αναπαριστούσαν τις εφτά εβδομάδες της μεγάλης Σαρακοστής. Κάθε Σάββατο έκοβαν ένα πόδι και έτσι ήξεραν πόσες εβδομάδες νηστείας απέμεναν μέχρι το Πάσχα. Το Μεγάλο Σάββατο, έκοβαν και το τελευταίο πόδι. Αυτό το κομμάτι χαρτί το δίπλωναν καλά και το έκρυβαν σε ένα ξερό σύκο. Τοποθετούσαν το σύκο αυτό μαζί με άλλα, και σε όποιον το έβρισκε θεωρούνταν ότι του έφερνε γούρι. Σε κάποιες περιοχές το έβδομο «πόδι» τοποθετούνταν στο ψωμί της Ανάστασης. Και πάλι έφερνε γούρι σε όποιου την φέτα βρισκόταν το διπλωμένο χάρτινο «πόδι» της κυρά Σαρακοστής. 

Σε άλλα μέρη της Ελλάδας η κυρά Σαρακοστή δεν ήταν φτιαγμένη από χαρτί, αλλά από ζυμάρι. Το ζυμάρι φτιαχνόταν με αλεύρι, αλάτι και νερό. Η διαδικασία ήταν και εδώ η ίδια όπως και με την χάρτινη. 
Μια τρίτη παραλλαγή του εθίμου θέλει την κυρά Σαρακοστή φτιαγμένη με πανί και γεμισμένη με πούπουλα. 

Σημαντική διαφορά από τις υπόλοιπες είχε η κυρά Σαρακοστή που έφτιαχναν στον Πόντο. Εκεί κρέμαγαν από το ταβάνι μια πατάτα ή ένα κρεμμύδι που πάνω του είχαν καρφωμένα εφτά φτερά κότας. Και εδώ κάθε βδομάδα αφαιρούσαν ένα φτερό και έτσι μέτραγαν τον χρόνο μέχρι την Ανάσταση. Αυτό το «ημερολόγιο» το ονόμαζαν Κουκουρά. 

Για το έθιμο της κυρά Σαρακοστής έχουν γραφτεί οι παρακάτω στίχοι: 



Στιγμές από την άκρως δημιουργική ημέρα...
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά!!! 










Και του χρόνου!!!

------------------------------------------------------------------------------


ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, 
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ & ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!


Την φετινή χρονιά τα παιδιά του Β1 θέλησαν να κάνουν τα Χριστούγεννα μας πιο λαμπερά, πιο δημιουργικά, πιο ανθρώπινα, διοργανώνοντας ένα φιλανθρωπικό παζάρι με χειροτεχνίες και κατασκευές κυρίως δικές τους αλλά και εθελοντών μαμάδων οι οποίες με πολλή όρεξη βοήθησαν για να πετύχουν τον σκοπό τους…και ο σκοπός τους ήταν ξεχωριστός!


Με την βοήθεια της δασκάλας της τάξης κας Κατερίνας Αρβανίτη - Βουτσινά και φυσικά με την ενεργή συμμετοχή όλων των παιδιών του τμήματος, τα οποία με ιδιαίτερο ζήλο και κέφι έφτιαχναν, παρουσίαζαν στο κοινό και ταυτοχρόνως πουλούσαν όλα όσα έφτιαξαν με τα χεράκια τους, πραγματοποιήθηκε το παζάρι με απόλυτη επιτυχία!!!




Η ημέρα ξεκίνησε άκρως δημιουργικά σε αμιγώς εορταστικό κλίμα όπου η δασκάλα μίλησε στα παιδιά για τα έθιμα που συνοδεύουν αυτές τις γιορτινές ημέρες. Έπειτα έφτιαξαν στην τάξη παραδοσιακούς νοστιμότατους κουραμπιέδες που πραγματικά έκλεψαν τις εντυπώσεις!!! (για όποια μαμά ενδιαφέρεται δίνουμε την συνταγή!).


 

 

 

Η τελευταία, σχολική, ημέρα της φετινής χρονιάς ολοκληρώθηκε με τα παιδιά να τραγουδούν τα κάλαντα στην είσοδο του σχολείου μας κάνοντας μια ευχάριστη έκπληξη στους παρευρισκομένους!!!
Ραντεβού την νέα χρονιά με πιο δημιουργικές ιδέες και δράσεις και πολλά χαμόγελα στα παιδικά προσωπάκια!!!

2015 ευχές από τα παιδιά του Β1 σε όλα τα παιδιά της γης!!!


--------------------------------------------------------------------------------


Την 24η Οκτωβρίου [παγκόσμια ημέρα παχυσαρκίας] το σχολείο μας οργάνωσε ημερίδα στον κλειστό χώρο εκδηλώσεων κατά την οποία κλινική διατροφολόγος ενημέρωσε τα παιδιά όλων των τάξεων για την σημασία και της αξία της ισορροπημένης διατροφής.
Με την ευκαιρία αυτή και κατόπιν προτροπής της δασκάλας του Β1 Κας Κατερίνας Αρβανίτη-Βουτσινά τα παιδιά έφαγαν πρωινό στην τάξη τους και μίλησαν με απλά λόγια για την αξία του πρωινού γεύματος και την ωφελιμότητα των υγιεινών τροφίμων. Κατόπιν μοιράστηκε στους γονείς, μέσω των παιδιών, σχετικό ενημερωτικό έντυπο το οποίο μπορείτε να διαβάσετε στη σελίδα Άρθρα.
Επίσης, κάθε Παρασκευή μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς οι μαμάδες των παιδιών δεσμεύτηκαν να ετοιμάζουν κάποιο σπιτικό υγιεινό «κέρασμα» το οποίο μοιράζεται σε όλα τα παιδιά και τρώγεται στην τάξη.

Ακολουθεί σχετική εργασία από μαθήτρια της τάξης για το μέχρι τώρα χρονικό της δραστηριότητας « ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ».

Σήμερα, Παρασκευή 24 Οκτωβρίου όλα τα παιδιά του Β1 φάγαμε πρωινό στην τάξη μας και συζητήσαμε με την δασκάλα μας για την αξία της υγιεινής διατροφής. Είπαμε ποια τρόφιμα είναι υγιεινά και κάνουν καλό στον οργανισμό μας και ποια είναι ανθυγιεινά και μας βλάπτουν. Όσα παιδιά είχαν κάποιο ανθυγιεινό τρόφιμο στο πρωινό τους, υποσχέθηκαν ότι θα το αντικαταστήσουν με κάτι υγιεινό. Επίσης, κανονίσαμε να τρώμε όλοι μαζί πρωινό την τελευταία Παρασκευή κάθε μήνα.

Πρωινό στην τάξη - Μήνας 1ος 
7 παιδιά: Γάλα & δημητριακά
2 παιδιά: Γάλα & ψωμί με βούτυρο και μέλι
1 παιδί :Μηλόπιτα με σταφίδες
1 παιδί: Κέικ & μπανάνα
1 παιδί: Γάλα, μουστοκούλουρα & τυράκι
1 παιδί: Αυγό βραστό, τοστ με ζαμπόν και τυρί & κουλουράκι ολικής αλέσεως
1 παιδί: Σοκολατούχο γάλα & δημητριακά
1 παιδί:Τοστ & φρούτα (μήλο & αχλάδι)
1 παιδί: Ψωμί & μαρμελάδα
1 παιδί: Μπέικ ρολς
1 παιδί: Τόστ & μερέντα
1 παιδί: μήλο, χαλβάς & κρακεράκια ολικής αλέσεως.
Σημειώσεις από την μαθήτρια: Δέσποινα Αμπαδά - Β1
Πρωινό στην τάξη – Μήνας 2ος
Τα παιδιά του Β1 φάγαμε όλα μαζί το πρωινό μας στην τάξη μας για δεύτερη φορά. Γράψαμε στον πίνακα ποια τρόφιμα έφερε ο καθένας από εμάς και συζητήσαμε εάν είναι υγιεινά ή όχι. Τον προηγούμενο μήνα που ξεκινήσαμε αυτή τη δραστηριότητα είχαμε υποσχεθεί στην δασκάλα μας ότι θα φροντίσουμε να τρώμε όσο πιο σωστό και υγιεινό φαγητό για να είμαστε γερά και δυνατά παιδιά…και κρατήσαμε την υπόσχεση μας!!! Δείτε τον πίνακα μας και θα το καταλάβετε και εσείς..
Πρωινό παιδιών
11 παιδιά :     Γάλα & δημητριακά
1 παιδί : Μανταρίνια- χυμός – κριτσίνια
1 παιδί : Ψωμί ολικής με τυρί, γαλοπούλα και καρότο
1 παιδί : Κέικ καρότου – αγγούρι & καρότο
1 παιδί : Κέικ & δημητριακά
1 παιδί : Φανουρόπιτα
1 παιδί : Τοστ, μέλι & μπανάνα
1 παιδί : Γιαούρτι με δημητριακά
1 παιδί : Μπισκότα με κακάο
1 παιδί : Γιαούρτι με μέλι & καρύδια
1 παιδί : Μπάρα δημητριακών
Κατά την διάρκεια του πρωινού μας μοιράστηκαν φανουρόπιτα και μπουκίτσες δημητριακών που είχαν φτιάξει μαμάδες της τάξης μας.





«Τρώμε υγιεινό πρωινό στην τάξη»


Με αφορμή τη δράση «Τρώμε υγιεινό πρωινό στην τάξη», η οποία πραγματοποιείται κατά τους τελευταίους μήνες στο σχολείο μας, την Παρασκευή 6 Μαρτίου τα παιδιά του Β1 έφαγαν για τρίτη φορά πρωινό στην τάξη τους και μάλιστα αυτή τη φορά χωρίς την εθελοντική βοήθεια μαμάδων. 

Όπως κάθε φορά έγινε καταγραφή των τροφίμων που έφερε ο κάθε μαθητής και έπειτα συζητήθηκε εάν είναι υγιεινά ή όχι. Τώρα πια τα παιδιά, με τη βοήθεια της δασκάλας τους κας Κατερίνας Αρβανίτη - Βουτσινά, έχουν μάθει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να περιλαμβάνει το πρωινό τους αλλά και η διατροφή τους γενικότερα. Πολλές φορές μάλιστα, σύμφωνα με μαρτυρίες τους, διορθώνουν τις μαμάδες τους και τις προτρέπουν να ακολουθήσουν ένα πιο υγιεινό μοντέλο διατροφής για όλη την οικογένεια. 

Ο πίνακας που ακολουθεί αποδεικνύει ότι κάθε φορά τα παιδιά τα πάνε όλο και καλύτερα!!! 

Πρωινό παιδιών 

12 παιδιά : Γάλα & δημητριακά 
2 παιδιά : Γιαούρτι παιδικό 
2 παιδιά: Φρούτα (μήλο & μπανάνα) 
1 παιδί : Δημητριακά με κρέμα 
1 παιδί : Μπουγάτσα 
1 παιδί : Ρυζογκοφρέτα 
1 παιδί : Κέικ 
1 παιδί : Φανουρόπιτα & τυράκια 
1 παιδί : Baked rolls 

Σημείωση:

Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι στο σύνολο των είκοσι ενός (21) παιδιών της τάξης δηλώθηκε ότι μόλις έξι (6) παιδιά τρώνε πρωινό κάθε μέρα στο σπίτι, πέντε (5) παιδιά τρώνε περιστασιακά (όχι κάθε μέρα) ενώ τα δεκατέσσερα (14) τρώνε τα Σαββατοκύριακα.

Με αφορμή την παραπάνω αναφορά παραθέτουμε ένα συνοπτικό σχετικό άρθρο.

Η διατροφική  σημασία 
του πρωινού γεύματος στα παιδιά 




Η άρνηση των μικρών παιδιών, αλλά και των εφήβων, να ξεκινήσουν τη μέρα τους με ένα καλό πρωινό είναι ένα μόνιμο θέμα διένεξης σχεδόν σε κάθε οικογένεια. 

Το θέμα αυτό δεν πρέπει να είναι αμελητέο καθώς το πρωινό όχι μόνο προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια που απαιτείται στο ξεκίνημα της ημέρας, αλλά έχει βρεθεί πως τα παιδιά που παίρνουν καλό πρωινό έχουν 2-5 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να καλύψουν τα 2/3 των συνιστώμενων ημερήσιων προσλήψεων από τις περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. 

Σε έρευνα που έγινε και δημοσιεύτηκε στο Journal of Adolescent Health βρέθηκε ότι το 19% των μαθητών που παρέλειπαν εντελώς το πρωινό εμφάνιζαν πολύ χαμηλότερα ποσά διαφόρων μετάλλων και βιταμινών, συγκριτικά με τους συμμαθητές τους που έπαιρναν κανονικά πρωινό. Αυτό που είναι πολύ βασικό να κατανοήσουν οι γονείς είναι ότι τα θρεπτικά συστατικά που χάνουν τα παιδιά και οι έφηβοι όταν παραλείπουν το πρωινό τους, σπάνια αναπληρώνονται από άλλα γεύματα. 

Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι ένα σωστό πρωινό βελτιώνει την απόδοση στο σχολείο και την ευκολία παρακολούθησης του μαθήματος. Ακόμη, τα παιδιά που παίρνουν πρωινό εμφανίζουν σπανιότερα κατάθλιψη, άγχος ή υπερκινητικότητα. Επίσης, σκέφτονται γρηγορότερα και πιο καθαρά, αισθάνονται λιγότερη κούραση και υπνηλία (ιδιαίτερα κατά τα πρωινά μαθήματα) και έχουν μικρότερες πιθανότητες να παραπονεθούν για πόνους στην κοιλιά ή ζάλη. 

Ιδιαίτερης σημασίας, όμως, δεν είναι μόνο η ύπαρξη του πρωινού ως γεύμα αλλά και η ποιότητά του. Ένα καλό πρωινό θα πρέπει να παρέχει στο παιδί το 25-30% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Ένα ισορροπημένο πρωινό πρέπει να παρέχει πρωτεΐνες, καλής ποιότητας λιπαρά, υδατάνθρακες καθώς και πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά που τα παιδιά συχνά δεν προσλαμβάνουν επαρκώς όπως οι φυτικές ίνες, η βιταμίνη C, το φυλικό οξύ, ο σίδηρος και το ασβέστιο.

Μια εξαιρετική επιλογή στο πρωινό γεύμα των παιδιών μπορεί να αποτελέσουν τα παρακάτω: 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, όπως αρτοποιήματα ολικής άλεσης και δημητριακά ολικής άλεσης. Επιπλέον, το ταχίνι, που είναι 100% αλεσμένο σουσάμι αποτελεί απαραίτητο συστατικό για την ανάπτυξη του μυϊκού συστήματος των παιδιών και των εφήβων. 

  • Πρωτεΐνη χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, όπως τυριά χαμηλών λιπαρών και αβγά. 

  • Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, όπως αποβουτυρωμένο γάλα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. To γάλα και τα προϊόντα του μας εφοδιάζουν με ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνη D (που βρίσκουμε στο εμπλουτισμένο γάλα), θρεπτικά συστατικά που μας εξασφαλίζουν γερό σκελετό, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης. Επιπλέον το γιαούρτι μας παρέχει προβιοτικά, τα οποία στην ουσία είναι μικροοργανισμοί φιλικοί προς τον οργανισμό, που υπάρχουν κάτω από φυσιολογικές συνθήκες στο έντερο. Η κατανάλωση τροφίμων με προβιοτικά βελτιώνει τη χλωρίδα του εντέρου και βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του. Μάλιστα το γιαούρτι είναι μια πολύ καλή εναλλακτική του γάλακτος και για τα άτομα που παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη, καθώς περιέχει μικρότερη ποσότητα λακτόζης συγκριτικά με το γάλα. 

  • Φρέσκα φρούτα και οι χυμοί τους. Αυτά θα μας εξασφαλίσουν επαρκείς ποσότητες υδατοδιαλυτών κυρίως βιταμινών, αλλά και αντιοξειδωτικών στοιχείων. Για παράδειγμα, ο χυμός πορτοκαλιού μας εφοδιάζει με βιταμίνη C, που έχει αντιοξειδωτική δράση και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης, κάποια φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι τα δαμάσκηνα, τα μούρα, τα σταφύλια και οι φράουλες. Αυτά μπορούν να καταναλώνονται είτε σε μορφή χυμού είτε ολόκληρα, έχοντας πάντα υπόψη ότι τα ολόκληρα φρούτα εξασφαλίζουν τις απαραίτητες για τον οργανισμό φυτικές ίνες. 

Μαζί, αυτές οι βασικές ομάδες παρέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και μια μικρή ποσότητα λίπους, ένας συνδυασμός που παρέχει μεγάλα οφέλη για την υγεία μας και μας καλύπτει με θρεπτικά συστατικά για αρκετές ώρες. 

Βρείτε επιλογές από αυτές τις βασικές ομάδες που ταιριάζουν στα γούστα και τα ενδιαφέροντά σας για να έχετε ένα ολοκληρωμένο πρωινό! 

Συνεπώς, γίνεται εύκολα αντιληπτό το πόσο σημαντικό είναι να μάθουμε στα παιδιά μας πριν ξεκινήσουν τις δραστηριότητες της ημέρας να τρώνε στο σπίτι πρωινό που να περιλαμβάνει συστατικά όπως τα παραπάνω καθώς επίσης και να αποφεύγουν την κατανάλωση τροφίμων που είναι φτωχά σε θρεπτικά συστατικά και περιέχουν πολλές θερμίδες, ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά (π.χ. τυρόπιτες, πατατάκια, γαριδάκια κ.α.) στο σχολείο ή και έξω από αυτό. 






Ραντεβού τον επόμενο μήνα με ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!

«Τρώμε υγιεινό πρωινό στην τάξη» 


Στο πλαίσιο της δράσης «Τρώμε υγιεινό πρωινό στην τάξη», η οποία πραγματοποιείται σταθερά πλέον καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς στο σχολείο μας, σήμερα Παρασκευή 3 Απριλίου τα παιδιά του Β1 έφαγαν για μια ακόμη φορά πρωινό στην τάξη τους. 

Ειδικά σήμερα, τελευταία ημέρα του σχολείου πριν το κλείσιμο για τις πασχαλινές διακοπές, όλα τα παιδιά είχαν απόλυτη ανάγκη να λάβουν ένα καλό και δυναμωτικό πρωινό μιας και ακολούθησε μια σειρά εξαιρετικών πασχαλινών κατασκευών τα οποία θα παρουσιάσουμε άμεσα σε επόμενη ανάρτηση μας. 

Έγινε η καθιερωμένη καταγραφή των τροφίμων που έφερε ο κάθε μαθητής και έπειτα συζητήθηκε η ωφελιμότητα τους. Χωρίς υπερβολές τα παιδιά έχουν εξελιχθεί σε μικρούς διατροφολόγους μιας και έχουν πάρει ένα καλό μάθημα περί διατροφής από τη δασκάλα της τάξης κα Κατερίνα Αρβανίτη – Βουτσινά, η οποία πάντα είναι κοντά τους και τα συμβουλεύει προς όφελος τους. 

Ο πίνακας καταγραφής & οι φωτογραφίες που ακολουθούν λειτουργούν ως αποδεικτικά στοιχεία της προόδου τους!

Ας τα δούμε λοιπόν… 

Πρωινό παιδιών 

8 παιδιά : Γάλα & δημητριακά 
8 παιδιά : Τόστ 
2 παιδιά : Γιαούρτι 
2 παιδιά: Φρούτα 
2 παιδιά: Γάλα & μπισκότα 
1 παιδί : Φρυγανιά με μέλι 
1 παιδί : Κριτσίνια 
1 παιδί : Μπισκότα 

(Δείτε την ανάλογη δράση του προηγούμενου μήνα εδώ)


Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά!!!







Ραντεβού τον ερχόμενο μήνα!!!

----------------------------------------------------------
Εκπρόσωποι γονέων του Β1 οργανώνουν εκτός σχολικού ωραρίου επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο Αθηνών. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου.




Η επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο, το οποίο στεγάζεται στο ανάκτορο του Ερρίκου Σλίμαν "Ιλίου Μέλαθρον", πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014. Παιδιά και μαμάδες μαζί επισκεφθήκαμε τις αίθουσες του παλατιού, και θαυμάσαμε την αρχιτεκτονική, την υπέροχη διακόσμηση  και βέβαια την εκτενέστατη συλλογή νομισμάτων από τ' αρχαία χρόνια ως σήμερα. Μία ευγενέστατη φύλακας μας παρουσίασε μέρος της ιστορίας των αρχαίων νομισμάτων και των 'προγόνων' του χρήματος. Διάφορες ακόμη χρήσιμες πληροφορίες που βρίσκονται στον ιστότοπο του μουσείου μας παρείχαν οι ίδιες οι μαμάδες μας... Στο τέλος της ξενάγησης, απολαύσαμε ζεστή σοκολάτα & παιγνίδια με τους φίλους μας στον υπέροχο κήπο του μουσείου. Ένα υπέροχο πρωινό Κυριακής που ελπίζουμε να επαναληφθεί.






----------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου